9. října 2016

DALŠÍ DO SBÍRKY

Ahoj, všechny vás moc zdravím!!!

Je potěšitelné zjistit, že i po tak dlouhé odmlce mám mezi vámi pořád spřízněné duše, které si ke mě opět našly cestu. Díky moc, taky jste mi chyběli.

No, háček mi nezahálí, mám spoustu zásob, které chci zpracovat, a taky nám docházejí modely ve skříni, bo to dítě děsně roste a všechno jí to ňáký malý.

Posledně to byla růžová, dneska pro změnu tmavá. Abych to nemusela každý den prát, páč co si budem povídat. Nevím, jak ty vaše, ale to moje dítě je pořád zmazaný jak prasátek.


Vzoreček jednoduchý, jen dlouhý sloupek, jedna řada lícová, jedná rubová, vždy za zadní nit oka. Vznikne krásný vroubek.

A spodní část změť různých vzorů: véčkový, babiččin, co vás napadne.


Příze jednotlivých barev neukončuju po řadách, ale přetahuju a křížím. Není potřeba potom zatahovat tolik volných konců. A ani to tak špatně nevypadá. Co říkáte?


Včera a dnes se konalo tradiční Havelské posvícení v Radotíně. Nemohli jsme chybět. Největším tahákem pro naší malou, jako obvykle, malování na obličej. A opět, jako každoročně, motýl. Letos v růžové, aby jí ladil k bundě.


A pokud jde o ty moje slibované podkolenky, už se rýsují. Vymýšlím je za pochodu, tak snad to bude stát za to.


Žijte blaze a zase brzo!

Pa, L.


13 komentářů:

  1. Leni, ty nezklameš - parádní čepička, na podkolenkách pracuješ a ukázka je víc než lákavá!
    A růžový motýl... jen vzlétnout :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni, čapka je nádherná, taky mám dojem, že holčičky nějak rostou, ale ruce jen jedny a náš malý princ ručním pracem nepřeje, ale večery se začínají prodlužovat, věřím, že času bude víc.
    Na podkolenky se moc těším.
    Krásný podzim.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, nakukuji na tvůj blog často ...jsem ráda, že jsi zpět :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná a i praktická čepička! A ty podkolenky tedy budou!

    OdpovědětVymazat
  5. Čepička je kouzelná, malá roste do krásy. :-)A podkolenky vypadají hooodně zajímavě. Pěkné podzimní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fizulko!!! Já Ti stejně tak sama pro sebe říkám "fazolko" a je to jen a jen pozitivní oslovení :) Tak tedy - fazolko - máš to tady krásné a jsem ráda, že opět bloguješ :) :) A ta Tvoje princezna... kde je ta malá holčička?! Krásné dny! J.

    OdpovědětVymazat
  7. Meluzinka jako motýl s úsměvem je kouzelná Taky čepka se mi líbí a podkolenky vypadají Leni náramně již nyní. Těší se na výsledné foto. Měj se fajn, také jsem ráda, že jsi tu zpět. Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Po dlouhé době koukám na oblíbené blogy, kde jsem dlouho nebyla a tady zase novinky. To jsem ráda. Taky zrovna tvořím čepice na děti. Ale tak krásně mi to nejde. Alespoň mám motivaci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko, čepička krásná a ten šev opravdu nevypadá špatně. Bezva nápad, jak si pomoci od uzlíků a zapošívání!
    Kristýnka už je taková slečna!
    A podkolenky vypadají báječně. Na háčkované ponožky pořád sbírám odvahu.
    Jsem moc ráda, že jste se nám vrátila.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký den, Lenko!

    Vaše návody jsou úžasné, měla jsem ohromný úspěch s eliotkami. Na podkolenky se konečně taky chystám, ale jen jako návleky. A pořád přemýšlím, jak na ty vzory, tak jsem zvědavá na Váš návod a budu sem chodit častěji. :)
    Vy jste z Radotína? Já na haveláku byla také, z Radotína pocházím.
    Mějte se krásně, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, Alčo. Pocházím ze Zbraslavi, takže za rohem, v Radotíně pracuje můj tatínek a já jsem taky osm let pracovala. Svět je malý 😁

      Vymazat
  11. Teda ta je božííí!.-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!