30. října 2016

JEDNODUCHÉ BALERINKY

Ahoj, všichni, jak se máte při neděli?

U mě žádná sláva, už několik dní se o mě pokouší jakýsi bacil, usadil se v krku a nehodlá se hnout. Snad se z toho nic nevyklube a bude na něj stačit paralen a teplý čaj s citrónem.

Když jsem háčkovala svoje podkolenky, Meluzínka kolem mě kroužila a žebrala, abych jí ze zbytku vlny, udělala rukavičky bezprsťáčky.

Zbylo  mi jen malé klubíčko, na bezprsťáčky by nestačilo. Ale na jednoduché teplé balerinky ano. A protože Meluzínka ráda lítá po bytě jen v ponožkách, stěžuje si na studené nohy a bačkory jí nic neříkají, byla to jasná volba.


Protože melírované vlny mi zbylo opravdu málo, podrážky jsem musela udělat z jiného zbytku.

A na patu poutko, prej "Abych si je mohla pověsit, ne?" No kdo by ten jednoduchý argument nepochopil, že?


Háčkovala jsem podle jednoduchého návodu na baletní balerínky, který jsem našla přes Pinterest. Trochu jsem se musela poprat s velikostí, ale nakonec se to podařilo. Navíc jsem přidala jednu řadu krátkých sloupků o číslo menším háčkem, aby balerínky pěkně držely na nožičce a neuletěly té naší malé větroplašce při tom jejím poletování z nohou.

Zatímco tu sedím a píšu, moje milovaná Meluzínka mi k čaji s citrónem přichystala občerstvení: sušenkové jednohubky. Normálně jsem musela setřít slzu z oka.


Mějte se zatím moc krásně, díky moc za návštěvu a komentáře (pod minulým příspěvkem se jich sešlo úžasné množství, díky!) a příští zastávka - šála s kapucou a kapsama! Těšte se, bude to fakt veledílo :-).

Pa, L.


11 komentářů:

  1. Krásné! Meluzínka musí být nadšená.
    Přeju brzské uzdravení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, máte úžasné stránky, tvorbu a hlavně návody- přímo stvořené pro mě pro začátečníka. Opravdu krásné. Chtěla jsem si uháčkovat deku pro miminko, našla návod v zahraničních blozích, ale absolutně nezvládám, nechápu.
    Nemáte prosím návod na tento vzoreček? http://sandra-cherryheart.blogspot.cz/2013/04/clamshell-tutorial.html
    Já si nikdy nevím rady jak na konci a začátku řady a hlavně nevím, jak se napojují barvy a poté začištují. Děkuji moc za Vaše návody, háčkovala jsem podle Vás ten šál a úžasný. Teď zkouším hvězdičkový vzor. Mějte se moc krásně, Veronika
    bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jů ...Leni,ty jsou super:-)...Ty jsi zlatá maminka:-)
    Hezké nedělní odpoledne,Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou úžasné. A Meluzínka ví, jak potěšit maminčino srdíčko... :-) Krásnou neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, jsou super! Líbí se mi, jak si se zase parádně rozjela s háčkováním :-)) Pa A.

    OdpovědětVymazat
  6. Meluzinka je zlatá, tak aby ne, když jí maminka udělá, co jí na jejích krásných očkách vidí! Moc pěkné balerinky jsi jí uháčkovala, snad nebudou jen viset!

    OdpovědětVymazat
  7. Chválím balerínky, přeju rychlé uzdravení a gratuluji k pozorné holčičce.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni, Meluzínka se má a je od ní hezké, že je k mamince tak pozorná. Přeju Ti rychlé uzdravení a těším se na to avizované příští veledílo :-).
    ZUZU

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, tak ty jsou nádherné, krásně vybarvené!!

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, podkolenky tvé jsou úžasné a balerinky pro Meluzinku taktéž :o). Jen bych měla strach, zda nebudou tvé větroplašce klouzat ?
    Přeji ti krásné dny nejenom s háčkem v ruce.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, parádní záležitost, stejně jako ty luxusní podkolenky, krása, příjemné podzimní dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!