16. října 2016

SOVIČKA PRO VANESKU

Ahoj, všichni, jak se máte při neděli?

Včera odpoledne jsem dodělala čepičku pro malou dceru mojí kolegyně z práce. Když viděla na Facebooku fotku mojí háčkované čepičky s kytičkou, prý to bylo samé óch a ách a maminko, já jí chci taky.

No tak proč ne. Jen místo kytičky jsem navrhla sovičku. Tak prý jo, bude se hodit ke školní aktovce se sovičkama.

Tak tady je - sovičková pro Vanesku.


Čepičku jsem háčkovala ze 100% mercerované bavlny Camila natural multicolor háčkem č. 3 na vlnu. Návod na čepičku najdete u mě tady.


Návod na sovičku, jak jsem jí chtěla já, jsem nikde nenašla, tak jsem použila jeden starý ruský návod, co už mám asi pět let doma stažený bůh ví odkud, a upravila jsem si ho podle sebe.


Namísto očí velké dřevěné korálky, místo zobáčku skleněný podlouhlý korálek a na křidélka malé tmavě růžové perličky.


A jako peříčka obloučky. Vyřádila jsem se, ale s výsledkem jsem spokojená. Snad bude Vaneska taky. Co myslíte?

Krásnou neděli a zase brzo nashle!

Pa, L.



10 komentářů:

  1. Krásná sovička! Malé majitelce se bude určitě čepička moooc líbit!

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, nádherná čapka, se sovičkou se mi možná líbí ještě malinko víc než s kytičkou.
    Jsi veliká šikulka!!!
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  3. Leni to je paráda, že jsi zase zpět a Tvoje čepice je i se sovičkou zase na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych být Vaneskou!!! :) Moc krásné, Leni :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezka čepka ráda jsem chodim jsou tu prima navody

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, Leni, ty si poradíš se vším a my se z toho ještě můžeme učit!!! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, eska bude nadšená! Čepička je prostě kouzelná!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě byla radost veliká :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!