2. listopadu 2016

VZPOMÍNKA


Děkuji za lidi, kteří mi byli v životě blízcí...
Za ty, kteří se mnou ještě žijí, za ty, kteří mi už odešli...
Děkuji za jejich lásku a péči, za pomocnou ruku, kterou neváhali podat...
Děkuji za ty krásné časy a chvíle, které jsem s nimi mohla prožít...
Babi, dědo, teto, strejdo, švagře, kamarádi, spolužáci...
Vám všem patří moje dnešní tichá vzpomínka, za vás všechny dnes zapaluji toto skromné světýlko... ať vás provází na vaší nekonečné cestě...

5 komentářů:

  1. Leni, krásně jsi to vyjádřila. Večer zapálím svíčku.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni, moc hezky napsáno. Mluvíš mi z duše. Vzpomínám....

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, krásně jsi to napsala. Oči mám plné slz a vzpomínám na ty moje v nebíčku. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky svítím, taky vzpomínám... Každý rok někdo přiibude, jak nespravedlivé...
    Leni, přeji klidný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, v pár větách vyřčeno vše....D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!